stockholmsresan!

/ Allmänt / Kommentarer 0
goddag. 
igår så orkade jag faktiskt inte blogga, men gör det nu istället!
 
I stockholm så var det väldigt kul! 
delade rum med Sahlin, Julia, Patricia, Jonina och Geffan, det var kul!
 
direkt när vi kom dit efter bussresan så skulle vi gå till moskén och kolla där, vi tjejer skulle ha nån dräkt på oss, jag fick en rosa på mig. 
 
 
 
efter moskén så gick vi och käkade på pizza hut.  väldans gott var det, speciellt om man var hungrig som en varg. 
när vi hade käkat klart så fick vi gå runt ett tag och efter det, vidare till bowlingen!
 
från en början ledde jag, men sen gick det bara nerför, kom trea eller nåt sånt, jag spelade mot Sofie, Emma och Sahlin. 
tyvärr fick jag inte någon strike men fick några spärrar. 
 
 
andra dagen var vi på riksdagen, vi vart indelade i olika partier och skulle driva igenom några förslag, jag var i frihetspartiet. det var väl helt okej, men mitt parti var inge bra, ingen jävel ville samarbeta med oss. 
vi kikade även i plenissalen och så gick vi runt där. 
 
vi var även på naturhistoriska och kikade runt där, vi såg en film i cosmonova. jag somnade för jag var så himla trött + det var inte så intressant film!
 
senare på den kvällen så gjorde vi SL bingon. det var skitkul! i min grupp var det Sahlin, Linus, Adam, William och Oskar. det gick ut på att man skulle ta sig från plats till plats och svara på några frågor. man skulle ta nån buss och åka tunnelbana, men vi gick busssträckorna istället, och det är jag glad över att vi gjorde..
för vi var snabbast hem + vi hade alla rätt, gissa vad det innebar.. VINST!
vi vann 100 kronor var, det kändes gött!
 
 
torsdag. då fick vi gå och shoppa, köpte faktiskt bara ett par jeans. men äh. kände att jag inte behövde något annat.
 
Bussresan hem var craaaazy! 
Axel sköt konfetti runt i bussen, alla skrattade och så. vi sjöng för full hals.
 
sammanfattning, hela stockholmsresan har varit jättekul och jag ser fram emot klassresan som sker nån gång i framtiden!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar