tisdag, onsdag, torsdag, idag.

/ Allmänt / Kommentarer 0
Pia-träningen i tisdags gick halvbra, Lotus var verkligen jättepigg och hoppade bra, men om piloten kunde sköta sig hade det blivit mycket bättre.. ;) 

boxningen i onsdags gick också halvbra, jag sparrades och tränades på att hålla mig lugn i pressade situationer. en rolig träning! 
 
igår, torsdag så hälsade jag på Aksel, var najs att träffa han igen, var ju ett tag sen kan jag meddela..  catcha upp lite och så, drack även min första "riktiga" kopp kaffe, eller ja, ärligt talat, så hällde jag typ bort hälften.. men jag drack lite iallafall! 
 
idag så red jag ett jätteroligt pass på Lotus, han fick pulsa lite i snön där, Lotus var så duktig så och jobbade på väldigt bra! Ebba fick också rida lite på han, och båda var så duktiga så. En bra dag var detta! 
kom nyss hem från att ha gått med hundarna och nu tänkte jag gå upp och se senaste avsnittet av Vampire diaries, som jag längtat! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar