Måndag och tisdag

/ Allmänt / Kommentarer 0
Måndag= skolan sedan boxning, boxningen var väldigt rolig och jag stannade även över 1 halvtimme för attsparra mot en som ville köra mot en som är vänsterhänt.  Det var sjukt kul och spännande då ho var mycket duktigare än mig. Var rädd att jag skulle få någon smäll, men som tur va så fick jag ingen!

Tisdag= lagomt trött jag var imorse! Och så drog jag världens fetvurpa i en liten backe som jag går uppför varje dag. Blev också klar med ett stort arbete så det känns najs! 

Nu sitter jag på bussen påväg hem, hoppar av hos mormor och morfar för att äta, tjockpannkaka blir det!!  och intervjua morfar om hur det var med bilarna förr i tiden.  Sedan upp till stallet för ett dressyrpass på prinsen! 
Jag och Renée tidigare idag :) 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar