yeeeeeee

/ Allmänt / Kommentarer 0
en dag  när jag har en bärbar dator kommer jag att blogga ordentiligt. en dag. 
 
nä men det är ganska drygt att blogga från ipaden. dessutom så får jag ju inte in några bilder som jag har tagit. men nu har jag faktiskt snott syrrans dator medan hon är på fotbollsträning. dock så tror jag att hon kommer hem snart.. 
 
men för mig har det inte hänt så mycket. jag har varit i skolan, boxats och hästat. hängde med vänner i fredags och dressyrträning på lördagen. det är väldigt mycket att jobba med Lotus, men det ska vi kämpa på! efter dressyrträningen så red jag ut Mistika, hon var väldigt pigg och hon lyssnar väldigt bra på skänkeln ute, det vi måste jobba med är vänstergaloppen, den har hon väldigt svårt för.
 
igår så red jag en ridlektion på Assar brassar. trodde han skulle vara aspigg och typ slänga av mig då i lördags så ramlade 2 st av han. men han skötte sig väldigt bra faktiskt! tror att han vart trött på slutet också.. duktig häst! 
pussade en miljon pussar på Lotus eftersom jag inte kommer att träffa han förrän på fredag :( 
 
min fina <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar