yooo

/ Allmänt / Kommentarer 0
 
onsdag: började skolan igen efter 2 veckorts lov, det var najs att träffa klassen igen, mindre najs var att jag var tvungen att klippa mitt lås för jag glömde koden..
 
torsdag: efter skolan gick jag, Sofie L och Renée på stan och då hittade jag en kjol (!) jag är inte direkt en sån här som använder kjol, men det ska ändras!
 
Fredag: tog halv 1 bussen hem. åkte upp till stallet och red med Sahlin, dressyrpass med lite travbommar. 
 
Lördag: tog en sjujävla långtur med lotus, runt hela krokvåg blev det. men det var härligt tyckte både jag och han, höll på att flyga av en gång när han tvärnita mitt i galoppen men annars gick turen fläckfritt! 
 
Söndag, idag: inte gjort något speciellt, hade utsläpp i stallet så jag det blev ingen sovmorgon, möblerat om mitt rum och pluggat lite till ett prov jag har imorgon, har lite ångest över det men det går nog bra, hoppas jag.. 
ska ta bussen in ikväll, så ska kolla nu om jag har packat med allt.. 
 
foto: Tina Sperring
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar