jaaa....

/ Allmänt / Kommentarer 0
Ja, vad ska man säga? förutom att jag inte haft tid att blogga. typ.. Men jag så himla mycket i skolan nu, eller ja, för mig känns det mycket. så jag måste lägga krut på plugget. Det jobbiga är att jag inte har någon motivation alls till skolan, jag går runt som en död zombie typ. och jag blir så arg på mig själv för att jag känner så, men jag kan inte hjälpa det. eller jo, det kan jag ju, men jag gör inget åt det. men jag har ingen ork och motivation till något längre känns det som. Det enda jag gör är att äta, träna och sova här i stan. det är typ det jag gör. och så tränar jag ganska hårt nu så det är därför jag är så himla trött jämt.. men jag älskar ju att träna så kommer inte direkt sluta med det! 
 
men det kommer nog bli bättre snart, har ju bara denna, och nästa vecka kvar, sen lov! big lööve till det alltså. ska bli fett skönt att bara få vara ledig och förhoppningsvis komma ikapp med allt plugg som jag släpar på. så det blir nog bra, om några veckor.
 
Med lotus rullar det på, vi var på tävling i lördags, det gick inge bra kan jag meddela. för det första så var det sista lagomgången i division 2. men vi fick inte ihop vårat lag så vi kunde inte vara med i sista omgången, tyvärr men så blir det ibland. bestämde mig då för att bara hoppa LB. denna tävling som vi var på var den sämsta jag någonsin varit på. dom visste ingenting, kafeterian var jättedålig och underlaget i ridhuset var hemskt! det var stenhårt, och sen typ 5-10 cm löst ridhussand. det var säkert 5-6 hästar som gick omkull! Så jag blev ju självklart skitnojig över detta, tänkte stryka mig men jag testade iallafall, jag kunde ju alltid utgå ifall det inte kändes OK.iallafall så vågade jag inte trycka på lotus i den fart han behövde för att han inte skulle halka. så då fick vi två stopp och då blev det ju uteslutning. vi brakade in i fyran och då kände jag bara, nä dett a funkar inte, men eftersom han hade stannat en gång så blev vi ju uteslutna, tänkte utgå annars.  Men jag fick en bra känsla över hindren som vi hann hoppa över, så jag är nöjd över min och Lotus prestation under dom förutsättningar vi hade. 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar