God fortsättning?.. Eller nåt sånt..

/ Allmänt / Kommentarer 0
Hej, det kanske är lite försent att skriva god fortsättning.. Men god fortsättning på er, jag har just nyss påbörjat resan ned till Julia i karlskrona. Det ska bli jättekul att träffa henne igen! Dock så är det väldigt drygt då jag åker tåg, och det är 4 byten.. Kommer till karlskrona vid 6 ikväll.. Men det är det värt!


Något nytt har inte riktigt hänt, jag rakade Lous själv för första gången i lördags, han blev ganska så randig.. Men det kommer väl växa till sig! Igår så red jag över till Sahlin och så red vi ut på en långtur. Det var en härlig tur tyckte både vi och ponnysarna! 


Nu i veckan kommer Lotus ha vintervila, han ska få skritta ut någon sag med Sofia och Magda, annars ska han få vila, och det tror jag att han behöver! Sen när jag kommer tillbaka blir det uteritter resten av dagarna som är kvar på lovet! 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar