mål inför våren 2014

/ Allmänt / Kommentarer 0
inför 2014 är målet att jobba med Lotus så han är verkligen i topptrim. denna höst har det verkligen inte gått bra för oss på tävlingarna. vi har rivit, vägrat och haft kassa rundor, nån bra har vi haft, men det har varit mer dåliga än bra. och felet har jag faktiskt bara mig själv att skylla på, jag och Lotus har inte tränat ordentligt, han har inte varit i form och jag inser nu att jag bara blundade och gjorde ingenting för det. så nu i vinter ska vi verkligen trimma. i dressyren och hoppningen, jag måste få han kvickare och mer lyhörd. men det jobbiga är att det är så mycket ponny att rida ihop, och så blir han stark när han inte förstår och ofta försöker han smita undan, då blir jag frusterad och så åker mitt självförtroende ner på botten. jag vill att han ska lyssna mer mellan hindren och inte bara trycka sig mot skänkeln. men jag ska verkligen kämpa på i mån av den tid jag har och ta vara på den tiden. 
 
Mina mål för Lotus inför tävlingarna 2014 är. 
 
Stabila rundor i 90 och 1 meter. 
 
han ska vara i god form 
 
kvick för mina hjälper och verkligen lyssna på mig, få fram han för skänkeln. 
 
ha en bra känsla överlag, det viktigaste av allt är att det ska vara roligt att rida!
 
mina mål med mig själv inför tävlingarna 2014
 
att jag också ska vara i god form, jag ska träna på min egna styrka och kondition. 
 
mitt tålamod, det måste bli bättre.
 
verkligen lägga ned tid på träning och att ta till mig det. 
 
min sits. 
 
detta är vad jag kommer på just nu, tror säkert det finns mer, men somsagt, kommer inte på något mer.. 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar