en helg i stan..

/ Allmänt / Kommentarer 0
hej hej, förlåt för frånvaron men jag har inte hunnit med på sistonde, har mycket plugg och så har jag råkat ladda ned något virus på min dator, som jag bara har haft i några dagar...!!! så nu ska den in på rensning och det där. HAn som ska göra det ska även ladda ned ett ordentligt skrivprogram och fixa ett antivirus. seeeegt då jag behöver den nu! 
 
iallafall så stannade jag i stan i helgen, för igår hade jag min livs första boxningsmatch! det var på min klubb som anordnade den här i Östersund. det var en tävling för dom som går diplommatcher. Alltså då tittar man bara på tekniken och ger poäng för det. jag gick min mot mot en som hade gått ca. 38 matcher och ifjol var hon svensk mästare i diplomboxning. hahah, jag kan ju meddela att jag verkligen fick stryk, började även blöda näsblod första ronden men jag bara körde på ändå! knåpade ändå ihop 24 poäng så jag är faktiskt väldigt nöjd! jag ska definitivt  gå fler matcher! så efter matchen så gjorde mamma och mormor middag och så myste vi på ett tag innan dom åkte hem. bestämde mig för att stanna då jag har väldigt mycket plugg.. så det är det jag har gjort idag, pluggat och åter igen pluggat.. 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar