tävling, träning, tävling..

/ Allmänt / Kommentarer 0
 
Jag ska dra vad ni har missat i korthet bara. jag har hunnit vara med på två tävlingar med Lotus, pia-träning mm.. 
 
sundsvalls fältridklubb 7/9 - Tänkte hoppa LC-LB först, men ändrade till LD-LC då vi är inte riktigt är i form för LB än. Lotus har fått sommarkilon och så har vi inte tränat så mycket hoppning i sommar. Man märker på Lotus när han absolut inte är på humör, och det var han inte denna tävling. Men i LD kom vi runt felfritt. Sen i LC så blev det missförstånd mot sista hindret, blev då en pallnit och jag for fram över halsen och typ gled av. Började asgarva innan jag ens hade lämnat banan då det var en sån ful och komiskt avramling! 
 
Pia-träning 9/9 - denna träning kändes faktiskt väldigt bra, han var på hugget och då tänkte jag att då testar vi LB på tävlingen, för att känna hur det känns och så. 
 
Ridklubben Östjämten 13/9, hemmatävling - Nu i helgen har vi haft hemmatävling på klubben, sista utetävlingen för i år. det var andra lag-omgången som gick av stapeln, tycärr så gick det inte så bra för vårat lag denna gång men vi får ta revansch på den tredje och sista omgången i Alsen i oktober! men kände att han inte riktigt var på hugget och inte på humör. i LC gick det betydligt bättre än i LB. har inte så mycket att säga om det än att i det blev ett litet skitpet i LC och i LB så vägrade vi ut oss! 
 
men men, nya omtag, nu ska vi ligga i hårdträning inför Alsen som är den 11 oktober!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg?

Mail

Blogg

Kommentar